Ekonomiska mål

torsdag 16 juli 2020

Om tre veckor kommer hunden!

VI FICK HÄLSA PÅ HENNE IGÅR. Vår lilla Blå. Hon ska inte heta lilla Blå, men för att särskilja alla valpar fick de ha olika färger på sina små valphalsband, och vår valp hade färgen blå. Så jag kallar henne så just nu.

MYCKET MER SKA JAG INTE skriva för stunden. För det är semester, och egentligen paus på allt. Inklusive blogg och studier. Jag tillåter mig endast att läsa, laga god mat, promenera, bada, fiska och dricka något glas vin. Samt planera för lilla Blå såklart!

MEN SÅHÄR SER HON UT! Att hon är världens vackraste behöver inte ens nämnas, och att jag redan har oerhört starka känslor för den lilla krabaten säger sig självt. Nu längtar vi tills vi får hämta hem henne och påbörja vår resa tillsammans.



Välkommen, världens finaste lilla Blå!

10 kommentarer:

  1. Så mysigt! Har ni bestämt vad hon ska heta ännu? Ha en bra semester.
    Mvh FBM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vi har ett förslag som troligen kommer bli permanent, men vi ska suga lite till på den karamellen :-)

      Radera
  2. Åh hon är så söt!! :)) Det blir superkul ska du se! Ha en skön sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi ser fram emot hennes ankomst :-). Just nu är vi hundvakter åt en äldre hund, men han sover mest. Det kommer helt klart bli annorlunda med valp!

      Radera
    2. Våran valp är på 4 mån snart och sover utan problem hela natten :) Vi är så glada! På dagen sover hon ett par gånger en halvtimme eller så.

      Radera
    3. Men vad skönt! Hoppas vi också kan få ordentlig nattsömn :-)

      Radera

Jo nu ska ni få höra!

I TRE MÅNADER har mitt hundcenter varit öppet nu, och jag har aldrig jobbat hårdare i hela mitt liv! När väl representanten från Länsstyrels...