Ekonomiska mål

måndag 9 november 2020

Joe Biden gav mig en miljon!

 DET BLEV ETT RIKTIGT "Joe Biden"-skutt idag minsann!

MIN PORTFÖLJ GICK FÖR FÖRSTA GÅNGEN ÖVER DEN MAGISKA MILJONEN!




DET KAN SÅKLART vara en kortvarig lycka, men det var ändå ganska roligt att logga in på Avanza idag! Med ny president, avklarad utbildning, en miljon i sparande och snygg kappa - ja, då måste man väl erkänna att man mår ganska bra ändå?

EGENTLIGEN HAR JAG VARIT "MILJONÄR" ETT TAG NU. Jag menar inte att räkna in bostaden och sådant, utan jag menar att jag inte tagit med de små slantar jag har på SAVR, samt inte heller den lilla summan sparpengar på sparkonto. Så detta är alltså bara en skärmdump av mina tillgångar hos Avanza (som ni ser), och med det sagt så blev jag väl Avanza-miljonär då kanske?

HA EN FIN VECKA!
Det ska jag ha :-)

PS: Förstår att det även är ryktena om vaccin som ger skjuts uppåt idag. Men ändå :-)

24 kommentarer:

  1. Stort grattis till en fin milstolpe :D

    Ha en fin vecka du också :-)

    Mvh Slimis

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så himla roligt. :-D Se nu till och fira ordentligt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack snälla! Fira verkar inte bli ikväll, men det kommer :-)

      Radera
  3. Bubbel idag igen då : ) /Hea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett jäkla massa bubblande blir det :-D

      Radera
  4. Underbart! Stort Grattis! Vilken härlig känsla :-)

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Och ja, det ÄR underbart...men känslan vill inte riktigt infinna sig!? Har läst det i flera bloggar, funderar just varför det inte känns mer "speciellt"...?

      Kram!

      Radera
  5. Wo-hoo! GRATTIS! Det är stort alltså! Måste vara Bidens sätt att tacka för din support! ;-)

    Kram till Miljonärskan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag och Biden är som ler- och långhalm numera :-)

      Stort tack!
      Kram!

      Radera
  6. Svar
    1. Man tackar! Idag är jag dock "nästan-miljonär" igen :-)

      Radera
  7. Stort grattis till den första miljonen. Flera mångmiljonärer har sagt i intervjuer att det svåraste var att få ihop till den första miljonen, den andra gick på en bråkdel av tiden att få ihop den första. Den tredje gick ännu snabbare o.s.v.

    Trevlig Kväll

    //Krusse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har också hört det :-). Vi får väl hoppas att det stämmer! Men det är klart, jag hoppas ju att 2021 blir ett fint utdelningsår, så då blir det ju lite extra bränsle i portföljen!

      Stort tack för din kommentar!

      Mvh Louise

      Radera
  8. Bra jobbat och stort grattis. Nej egentligen inte så speciellt, bara en ny summa men det speciella är att resan redan lett till 1 miljon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Instämmer till fullo! Och tack!!

      Nu sätter vi fart mot nummer 2 :-)

      Mvh Louise

      Radera
  9. Oj! Jäklar, bra jobbat. Det är inte Biden, det är din förtjänst. All credd till dig.

    /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad snällt sagt av dig! Tar det till mig och tackar ödmjukast! :-)

      Radera
  10. Wow! Stort grattis! Är så glad för din skull! Vilken resa måste ha varit! Ska öppna en flaska också, detta måste firas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh vilken fin kommentar! Tackar och bockar! Snart är du också där, det går fortare än vad man tror.

      Njut av den goda drycken ;-)

      Radera
  11. Jag heter Aliene Janice, från Förenta staten,
    Jag är skild med en son och min sons namn är Felix han är 12 år gammal nu, jag hade en dålig upplevelse i mitt tidigare förhållande, det är en mycket lång historia men jag kommer att skära det kort för dig att förstå det ibland måste vi göra ett personligt beslut för att få det som tillhör dig.
    Min fru skilde mig att gifta mig med en annan man som bor i samma stad. Jag bad om ursäkt för henne och jag bad henne att återvända till mig och till vår son, hon vägrar att komma tillbaka till mig. ,
    För några dagar sedan läste jag en artikel om relation blogg postat av Maria Anderson från Sverige, hon delade en livsförhållande upplevelse på en blogg och hon skriver ut e-postadressen till Dr.OdeDuwa kärlek stava caster som kan återställa tillbaka brutet kärlek äktenskap och ta med Tillbaka ex kärlekspartner inom 3 dagar.
    Jag trodde aldrig på magi, tills min son sa att jag skulle hellre ge det ett försök att få sin mamma hemma.
    Jag skickar mailmeddelande till den postadress som finns på bloggen för att kontakta Dr.Odeuduwa Love Spell Caster. Jag förklarade för honom allt som hänt mellan mig och min ex fru.
    Jag fick ett svarmeddelande att han kan hjälpa mig att ta tillbaka henne hem att älska och lita på mig som mer än någonsin, jag gav det ett försök och jag var glad att följa alla instruktioner från Dr.Odeuduwa Love Spell Caster. Bara några dagar efter att jag fick ett telefonsamtal från min ex fru Laura, ursäktade hon mig, Laura Creturned hemma, hon grät och ber om ursäkt till vår son Felix för att lämna honom så länge.
    Det fungerar som magi verkligen för att det är så fantastiskt hur kärleks stavning fungerar så effektivt inom tre dagar stavningsbön.
    Jag rekommenderade starkt någon som läser detta vittnesbörd som går igenom relationsproblemet att söka efter hjälp för att återställa sant kärlek och lita på kärleksförhållande. Oavsett hur länge din partner lämnade dig kan de fortfarande återvända till dig.
    Det fungerar för mig och så många andra har sagt bra kommentarer om den här stora mannen Dr.ODUDUWA (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera
  12. Äntligen har min lycka återställts av en man vid namn Dr Oduduwa ,, Jag är Laurie Joe, jag vill att alla på den här webbplatsen/forumet ska gå med mig tacka denna DR Oduduwa för vad han just gjorde för mig och min familj, jag hade varit gift till min man i 5 år levde vi lyckligt tillsammans under de här åren och inte förrän han reste till Italien för en affärsresa där han träffade denna prostituerade som blev häxad att han hatade mig och barnen och älskade henne bara så när min man kom tillbaka från resan sa han att han inte vill se mig och mina barn igen så han körde oss ut ur huset och han skulle nu till Italien för att se den andra kvinnan. så jag och mina barn var nu så frustrerade och jag bodde bara hos min mamma och jag behandlade inte bra eftersom min mamma gifte sig med en annan man när min pappas död så mannen hon gifte sig med inte behandlade jag och min barn bra så jag var så förvirrad och jag letade efter ett sätt att få tillbaka min man till mig och mina barn så en dag när jag surfar på min dator såg jag ett vittnesbörd om denna DR Dr.ududuwa dr.oduduwaspellcaster@gmail. com delas på internet av en dam och det imponerar på mig också så jag tänker också prova det först a blev rädd av när jag tänker på vad jag och mina barn går igenom så jag kontaktar honom och han sa åt mig att stanna lugn i bara två dagar att min man ska återställas till mig och till min bästa förvåning fick jag ett samtal från min man den andra dagen och frågade efter barnen och jag ringde Dr Oduduwa och han sa att dina problem är lösta mitt barn så det här var hur jag får tillbaka min familj efter en lång stress med att bromsa upp av en ond dam så med all denna hjälp f rom DR oduduwa av dr.oduduwaspellcaster@gmail.com Jag vill att ni alla på det här forumet ska gå med mig och säga ett stort tack till DR.Oduduwa och jag kommer också att ge råd för alla i sådana eller liknande problem eller någon form av problem borde också kontakta honom för hjälp via hans personliga mejl dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Det här är några av de lösningar han kan ...
    1. Stava för förtroende (människor kommer att lita på och tror dig alltid) 2. Återställ hälsan till de sjuka
    2. Ta tillbaka ex -kärleken
    3. hindra någon från att störa ditt förhållande.
    4. Ge medicin för stark och långvarig erektion
    5. Snabbt äktenskapsförslag
    6. rensar all otur och återställer din lycka
    7. Du vill bli älskad av alla i din familj.
    8. Behöver ett bra betalande jobb inom ditt specialområde.
    9. Rensar dig själv från alla onda besvärjelser
    10. du vill ha snabba pengar, rikedomar, rikedom och berömmelse.
    kontakta honom nu via (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    snälla du kan kopiera och publicera detta fantastiska vittnesbörd på andra forum/webbplats så att folk kommer att veta att det finns en bra lösning på alla uppbrott i kärleksrelationer eller skilda kan fixas till det normala idag.

    SvaraRadera
  13. Tack så mycket LÄKARE ISIKOLO för att du fick min fd pojkvän att komma tillbaka till mig. Jag skriver detta underbara vittnesbörd om den här mannen. Han fick alla mina önskningar att gå i uppfyllelse. Min pojkvän och jag dejtade i mer än 3 år och även om vi hade haft så många bråk men vi tänkte aldrig på ett uppbrott. En dag ringde han mig över telefonen och berättade hur han är trött på förhållandet och inte kan se någonstans som vi är på väg till. Månader har gått och min pojkvän kontaktade mig inte längre och jag hörde inte av honom längre och hans mobiltelefon kopplades bort. Jag visste att jag måste söka hjälp på grund av den så mycket kärlek jag har för honom. Jag kontaktade denna fantastiska stavningshanterare eftersom jag aldrig har kontaktat någon tidigare och jag berättar att efter en två dagars kontakt ringde min ex -pojkvän till mig och bad om att få träffa mig och nästa morgon och vi är glada tillsammans med hjälp av denna fantastiska stavningshjul kallad DOCTOR ISIKOLO. Jag lovade att manifestera dina verk för alla och kontakta den här mannen för att hjälpa dig på: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp honom på: +2348133261196.

    SvaraRadera

Jo nu ska ni få höra!

I TRE MÅNADER har mitt hundcenter varit öppet nu, och jag har aldrig jobbat hårdare i hela mitt liv! När väl representanten från Länsstyrels...